DEEJAY RANKIN

ALLMÄNNA VILLKOR

Allmänna villkor:

– I en vanlig standard bokning ingår ett DJ-set på max fem timmars speltid.
– Om ni önskar längre tid debiterats det 1050:- extra per påbörjad timme på fakturan.
– Montering av anläggning samt soundcheck sker ca 2-3 timmar innan kvällen börjar, om inget annat är överenskommet..
– Demontering sker normalt sett efter eventet är slut, om inget annat avtalats.
– Transport -och resekostnad tillkommer, 1250:- fast avgift inom 5 mils radie ifrån Västerås.
– Om resan innebär längre färd än detta tillkommer 35:- per mil till den önskade destinationen.
– Om min DJ utrustning blir skadad under kvällen lyder kundens/arrangörens egen försäkring (Gäller endast om kunden eller kundens gäst är vållande exempelvis en olyckshändelse).
– Jag skickar aldrig ut bokningsbekräftelse förrän vi är överens med kunden som bekräftat beställning per mejl eller telefon.
– Mer info ang resa, mat och boende finns i artistens rider som skickas via mail till arrangör vid bokning.

 

Betalning:

– Alla priser är inklusive moms.
– Förskottsfaktura för privatpersoner samt 14 dagar netto för företag samt statliga institutioner och verk.
– Kreditprövning kan i vissa fall bli aktuellt. Vi hanterar ej kontanter. Endast via bankgiro eller Swish.

 

Bokning/Avbokning:

– Avbokning måste ske senast två veckor innan evenemangsdatumet.
– I annat fall debiteras hela beloppet.

 

Särskilda villkor vid högsäsong samt högtider:

Vid bokningar under Lucia, Julafton, Juldagen, Annandagen, Nyårsafton, Midsommarafton, Midsommardagen, Valborg och under Halloween helgen tillämpas OB-tillägg 35% på det totala priset av ordinarie priser.

 

Övriga frågor kring villkor:

All fakturering går via Theo Sales And Marketing AB, företaget innehar F-skattsedel. Har du funderingar över våra villkor eller frågor som inte står med på denna sida är du välkommen att maila till: info@deejayrankin.se

KONTAKT
Deejay Rankin & Black Shade Family – Copyright © 2019 – All rights reserved